Nyheter Sida forlenger forvaltningsavtalen med Lemontree for Pu...

Sida forlenger forvaltningsavtalen med Lemontree for Public 360°

Avtalen med Sida betyr fortsatt tillit til Lemontrees løsning for digitalisert bistandshåndtering basert på dokument- og saksbehandlingssystemet Public 360°. Fokus på resultatene Sida ønsket å oppnå, høy kompetanse og sterke referanser fra lignende prosjekter gjorde at Lemontree vant systemavtalen i 2012 – i konkurranse med samtlige store aktører på markedet.

Lemontree tok et helhetlig ansvar for bistandseffektiviseringsprosjektet ved å innføre en mer effektiv digital informasjonsbehandling som sikret at effektivitetsmålene ble nådd. Da prosjektet var avsluttet, ble løsningsforvaltningen overført til Lemontrees servicedesk, som betjener et førtitalls fornøyde kunder i Sverige og Norge. Servicedesken leverer proaktiv support, forvaltning og videreutvikling tilpasset kundens behov.

“Lemontree er stolte av å ha fått fornyet tillit fra Sida til å forvalte og videreutvikle løsningen basert på Public 360°. Vi har flere konkurransefortrinn som har gjort at vi i løpet av de siste 2–3 årene har tatt over support, forvaltning og videreutvikling for en rekke Public 360​​°-kunder – på kundenes eget initiativ. Høy kompetanse, høy leveringsdyktighet, effektive prosesser og en proaktiv servicedesk er noen av fordelene som kundeundersøkelsene våre har bekreftet”, sier Thomas Martinsson, konserndirektør og grunnlegger av Lemontree.

For ytterligere informasjon:

Thomas Martinsson, konserndirektør og grunnlegger av Lemontree, +46 (0)704 401 481, thomas.martinsson@lemontree.se

Helge Häfeli-Hestvik, Service Desk Manager i Lemontree, +46 (0)762 055 413, helge.hafeli-hestvik@lemontree.se

Relaterade nyheter

Comments are closed.